Livet leker i Tampa Skrivet: 4 april



Livet leker verkligen här i Tampa just nu. Vi äter shoppar och sover. Självklart kommer lite pluggande in emellanåt men jag försöker verkligen njuta så mycket jag kan av värmen och solen innan vi åker hem. I övermorgon börjar vi vår sista seglingsrutt till Miami där avmönstringen är och om ca tio dagar är jag hemma i Sverige igen. Tiden går aldeles för fort och om jag hade fått välja hade jag kunnat stanna här ett bra tag till.

Bilderna åvan är från när vi var i Mexiko, jag har inte hunnit lägga in bilderna härifrån på datorn än hoppas dessa blir bra så länge så försöker jag lägga upp lite härifrån imorgon.

Kram Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0