Skepp ohoj

Alldeles nyss satt jag och tänkte att gud vad skönt, snart är det bara ett halvår kvar till resan, och vad händer då? Jo då flyttar dom den två månader och heltplötsligt var det nästan 9 månader tills det bär av. Förutom att jag längtar jättemycket tills jag får vara ute på det stora blå igen så spelar det egentligen ingen roll. Det kommer vara lite varmare i luften men annars ingen skillnad, och det har väl ingen dött av, eller jo, men mej gör det inget.
Förutom detta går det lite rykten att vi istället för att segla från Santo Domingo på Dominikanska Republiken kanske ska få segla från: MIAMI!, vilket inte gör det hela värre direkt. Vi kommer fortvarande att åka till alla resmål men kanske inte i samma ordning och det är tur för det är inget av dem som jag skulle vilja missa.
 


Resan går runt i Caribien och mellan Santo Domingo(DomRep.), Belize, Progreso(Mexiko), Tampa(USA) och Havanna(Cuba) var MIAMI ska komma in har jag ingen aning men jag längtar ännu mer nu och såklart är det ännu länge tid kvar.. Jag skriver så fort jag vet något nytt.

Sofia


Kommentarer
Postat av: Josefine

DU få påminna mig om när ni reser ^^ och då vill jag se MÅNGA bilder ^^

2012-01-14 @ 23:36:15
URL: http://ysfso.myshowroom.se
Postat av: Sofia

Det ska jag göra :) Då kommer det hända lite mer och lovar att ha fler bilder från denna resan. :)

2012-01-20 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0