I'M IN MIAMI BITCH!


De senaste dagarna har vi mest hållit på att repetera in alla saker som de
flesta av oss hade lyckats glömma. Lite repetition om hur man klättrar
säkert och vilka säkerhetsgrupper man är i, sånt som ni verkligen inte
vill höra om. Så fort som man har haft chansen har dock de flesta dragit
av sig kläderna och lagt sig på däck för att sola så mycket som möjligt.
Hetsen om solbränna har alltså börjat redan efter tre dagar, när vi har
nästan två månader kvar här nere i värmen. Men man vill ju vara snygg på
balen.

Igår kväll fick vi chansen att gå ut en sväng efter middagen och vi styrde
stegen mot det närmaste shoppingcentret och in på Victoria’s Secret.
Självklart kunde inte alla av oss hålla i pengarna i detta paradis av
underkläder och även jag kom ut med en blank rosa-röd randig pappåse.
Efter det gick vi ner mot hamnen och satte oss och tog en smoothie innan
vi gick tillbaka. Jag kan ju nu säga att jag har varit i Miami men jag vet
inte riktigt om jag kan säga hur det är i Miami. Fast det verkar vara en
riktigt fräck stad.

Idag var det vår tur och ha vakt och medan de andra var ute och shoppade
och låg på stranden en stund fick vi vara ombord och vakta skeppet. Fast
det gjorde inte så mycket, Jag och ester kunde roa oss rätt bra ändå. Vi
testade tillexempel vem av oss som var vigast och stod också på däck en
stund och kollade i kikaren på alla partybåtar som åkte förbi för att se
om vi kunde hitta några snyggingar. Men i Miami så är man antingen av
modell större eller så är man en bodybuilder och de flesta på båtarna var
antingen tjejer, kineser eller medelålders söndersolade bodybuilders,
inget att ha helt enkelt.

Vi får helt enkelt hoppas det blir bättre i Havanna som vi sätter kurs mot
imorn när vi lämnar Miami.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0