Första inlägget

Jag hade igår den sämsta flygresan någonsin. Det räckte inte att jag var
lite krasslig när jag gick på planet på morgonen utan under resan blev
allt värre och jag satt och frös med feber medan de runt omkring mig
svettades. Min stolsgranne var en riktigt tjock tysk medelålders gubbe som
inte stolen räckte till för, utan hans fett välde över till min stol.
Tysken hade också extremt dålig andedräkt och hade nog ingen aning vad
parfym eller deodorant var.
Tyvärr blev det inte bättre av att vi kom fram till Miami. Då fick vi
efter en halvtimme - timme i kö, reda på att vi skulle ha haft ett till
VISA utöver det som vi hade och hela klassen sattes i kö för att komma in
på intervju. Som tur var löste det sig rätt fort när vi fått förklarat att
vi skulle till Gunilla och äntligen kunde vi komma på bussen från
flygplatsen och till Gunilla. Där jag kunde få sova äntligen.

Så nu ligger jag här i sängen och kan inte prata och knappt röra mig på
grund av febern medan de andra laddar för att få gå ut en sväng i Miami.
Som tur är så är jag så trött och seg att jag inte ens hade orkat gå ut
idag och jag nöjer mig rätt bra med att få ligga i min koj och sova.

Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kunde du inte värma dig hos tysken? Han hade garanterat ställt upp! Krya på dig vännen :)

2012-02-19 @ 16:15:15
Postat av: Moster

Krya på dig, hoppas du blir av med alla svenska basillusker Kram

2012-02-20 @ 21:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0