Det är dags!

Jag oc Elin utklädda till Pirater under Piratdagen, ett av våra påhitt på Atlanten.

Nu är sommarlovet slut och veckor av förberedning är äntligen över. Eller ja, enligt mina klasskompisar. JAg själv köpta min seglarjacka så sent som idag och all min packning ligger i högar runt hela mitt rum. En del har redan flyttat in på gunilla och för dem har restan nästan börjat. Medan jag känner en känsla i magen som är en blandning av stress och förväntan inför vårat andra äventyr på Öckerö Gymnasieskola.

Jag kommer blogga genom hela resan från båten så att ni där hemma ska ha lite koll på vad som händer och vad jag hittar på runt om i Europa som vi besöker denna gången och så slipper jag ju skriva om det tilla alla där hemma. Jag hoppas att många av er kommer följa med här och att det blir lika roligt för er att läsa som jag kommer ha det.

Imorgon klockan 17:00 seglar jag från Björnhuvudet på Öckerö och jag hoppas att ni är där vid fyratiden och kramar mej innan ni vinkar hejdå för två månader fram över.

Sofia


Kommentarer
Postat av: YSF

Rolig header :)

ta bort välkomen till min nya blogg :) annars ska jag verkligen fööööööölja dig :) Din kusin Josefine

2010-08-21 @ 23:36:51
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0